I am UPSIAN , ISMPPI

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum wbt..

Seperti sedia maklum, saya sekarang melanjutkan pelajaran di Universiti Pendidikan Sultan Idris, Tanjung Malim, Perak. Saya menyambung pengajian dalam program Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (Pendidikan Islam). Program ini adalah dibawah Fakulti Sains Kemanusiaan dan bangunannya terletak di Kampus Sultan Abdul Jalil Shah.

Pada semester ini, saya mengambil sebanyak tujuh kursus iaitu Iman dan Kehidupan, Kemahiran Al-Quran, Bahasa Arab Komunikasi, Pembangunan Sahsiah, Falsafah dan Dasar , Kompetensi Teknologi Maklumat dan Komunikasi, dan Pengurusan Kokurikulum. 

Saya berharap akan menjadi bakal graduan UPSI dan bakal pendidik yang terbaik kepada generasi yang akan datang.. inshaAllah...

Comments

Popular posts from this blog

Awak, kenapa awak kahwin dengan saya???

Doa Seorang Hamba

Anis Fatihah (Part 2)