Posts

Showing posts from October, 2012

Anis Fatihah (Part 2)

Image
Bismillahirahmanirrahim , Assalamualaikum .. Salam Aidiladha ^^ Kullu am wa antum bikhair . ni sambungan Anis Fatihah part 2 .. Selamat membaca . Semoga ada manfaatnya .. =)

Setelah mengucapkan terima kasih kepada "pak guard" Anis Fatihah mempercepatkan langkah ke kereta ayahnya .

"Assalamualaikum ayah . "

"Waalaikumussalam , macamana exam yang terakhir hari ini ? okay ? "

"Alhamdulillah yah , sekarang ni Anis hanya mampu bertawakal menanti keputusan . Harap-harap Anis dapat keputusan yang cemerlang . "

"InsyaAllah , anak ayah kan pandai ." Kata Encik Hisyam kepada anak perempuannya itu sambil tersenyum . Encik Hisyam tahu anaknya memang sangat rajin berusaha , setiap hari Anis Fatihah pulang dari sekolah lewat dan dia akan mengulangkaji pelajaran pada setiap malam . Dia hanya mampu mendoakan kejayaan anaknya itu .

"Hehe , ayah ni ada-ada je tau . "

"Err , tadi ayah nampak Anis dapat surat . Surat apa tu ? surat cinta ea ? haha…

Anis Fatihah (Part 1)

Image
Bismillahirrahmanirrahim , Assalamualaikum .. Apa khabar semua ? iman sihat ? harap sihatlah ye . alhamdulillah , habis juga peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) . Hanya mampu bertawakal je menanti keputusan . Blog ni pun dah lama tak berupdate . Alhamdulillah , ana ada buat satu cerpen .. tapi baru part 1 . harap kalian sudi membaca walaupun tidak menarik dan agak mengarut . *cakap macam ramai je yang baca . huhu .. 


Anis Fatihah membuka surat yang dijumpainya di dalam laci mejanya di dalam kelas . Bukan pertama kali Anis Fatihah menerima surat-surat daripada lelaki , tetapi surat kali ini agak berbeza dari surat-surat yang pernah diterimanya dulu . Isinya agak lain dari surat sebelum ini .

Bismillahirrahmanirrahim , assalamualaikum ya ukhti Anis Fatihah . Ana sebenarnya dah lama jatuh hati dengan anti , ana suka dengan peribadi anti .  seriously ana cintakan anti kerana Allah . Buat masa ni anti tak payahlah tahu tentang diri ana . Ana harap anti makan coklat yang ana bagi tu . …