Kemahiran Al-Quran

Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum wbt..

Dalam post kali ini, saya ingin menceritakan lagi tentang kursus yang saya ikuti pada semester ini.. Kursus ini ialah subjek Kemahiran AL-Quran. di dalam kursus ini, kami eprlu menghafal setengah daripada juzuk 1 dalam Al-Quran , dan mestilah tasmik kepada Dr kami sebelum menduduki peperiksaan akhir semester ini. Selain itu, kami mempelajari tentang ilmu tajwid Al-Quran dengan lebih mendalam. banyak ilmu yang tidak kami ketahui, kami dapat dalam kursus ini.

Akhir sekali, saya harap kursus ini akan meningkatkan ilmu saya dalam bidang quran dan mampu mendidik generasi yang akan datang dengan ilmu yang saya ada.

Sekian, terima kasih...

Comments

Popular posts from this blog

Awak, kenapa awak kahwin dengan saya???

Doa Seorang Hamba

Anis Fatihah (Part 2)